Kaupade tarnimine ja tagastamine
Kohaletoimetamine:
Teie tellimus töödeldakse eeldatava tarnekuupäeva (ja vajaduse korral ajakava) jooksul, mis on märgitud saatekinnituses, välja arvatud juhul, kui ilmneb sündmus, mis ei ole meie kontrolli all. Tavaliselt on see 72-96 tundi (3-5 tööpäeva), kui te esitate tellimuse enne kella 14:00 CST. Kui me ei saa hinnangulist tarnekuupäeva pidada meist sõltumatute sündmuste tõttu, võtame teiega ühendust ja edastame teile muudetud hinnangulise tarnekuupäeva.
Tühistamine:
Kui olete tellimuse edukalt vormistanud ja olete ümber mõelnud, siis keelduge lihtsalt tarnimisest. Teil on toote tagastamiseks aega kuni 14 päeva, palun veenduge, et tagastate seadme originaalpakendis.
Tagasipöördumine:
Kui olete seadme kätte saanud, kuid olete ümber mõelnud, võite selle 14 päeva jooksul tagastada. Veenduge, et tagastate seadme originaalpakendis ja lisate kõik tellimusega kaasas olnud tarvikud.
Palun kasutage koos seadmega saadud ettemakstud tagastussildi.
Kleepige tagastussilt kasti välisküljele ja kinnitage saadud tagastuskviitung. Tooge tagastatud toode ükskõik millisesse kogumiskohta.
Kui teil ei ole enam tagastussilti, võtke palun Whatsappi kaudu ühendust meie klienditeenindusega, kes saab teile uue tagastussildi väljastada.
Vahetus:
Kui arvate, et olete ostnud vale toote, võtke palun ühendust meie klienditeenindusega Whatsappi kaudu ja üks meie ekspertidest arutab teiega hea meelega asendusvõimalusi.
Garantii:
Dysoni seadmed on mõeldud pidevaks suure jõudluse saavutamiseks. Kui Dysoni seadet kasutatakse ettenähtud viisil ja see läheb kaheaastase garantiiaja jooksul katki, on meie kohustus see parandada või asendada. On siiski teatud asjaolusid, mille puhul Dysoni garantii ei hõlma seadme parandamist või asendamist. Lisateavet leiate siit.